Dades
Seleccionades
Total 114
1.1 % d'empreses que disposaven d'ordinadors
1.2 % d'empreses que disposaven de xarxa d'àrea local (LAN)
1.3 % d'empreses que disposaven de xarxa d'àrea local sense fil (WLAN)
1.4 % d'empreses que disposaven de connexió a Internet
1.5 % d'empreses que disposaven de telefonia mòbil
2.1 % Personal que utilitza ordinadors amb finalitats empresarials
2.2 % de personal que utilitza ordinadors connectats a internet amb finalitats empresarials
2.3 % de personal al qual es va proporcionar un dispositiu portàtil que permetia la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial (1)
3. % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert
3.1 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: sistemes operatius (p. ex., Linux)
3.2 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: Navegadors d'Internet (p. e., Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Safari...)
3.3 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: aplicacions ofimàtiques (p. ex., Open Office)
3.4 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: servidors web / d'Internet (p. ex., Apatxe, Tomcat, Cherokee...)
3.5 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: Aplicacions de codi obert per al processament automàtic d'informació del tipus ERP o CRM (p. e., Open ERP, Joomia, Ruby on Rails, MySQL...)
3.6 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: altres, com ara programari de seguretat (p. ex., Open SSL, SSL), plataformes d'aprenentatge (p. ex., Moodle) o servidors de correu electrònic (p. ex., Send Mail, Postfix...)
4.1 % d'empreses que no utilitzaven programari de codi obert pels motius següents: Desconeixement de solucions i falta de referències sobre productes de programari lliure
4.2 % d'empreses que no utilitzaven programari de codi obert pels motius següents: Els problemes que pot comportar la migració (p. e.: problemes d'interoperabilitat amb altres productes ja implantats)
4.3 % d'empreses que no utilitzaven programari de codi obert pels motius següents: La inèrcia del mercat
4.4 % d'empreses que no utilitzaven programari de codi obert pels motius següents: La percepció de falta de qualitat d'aquest tipus de solucions
4.5 % d'empreses que no utilitzaven programari de codi obert pels motius següents: Falta de suport o desconeixement per part d'organismes públics a les empreses per adoptar programari lliure
4.6 % d'empreses que no utilitzaven programari de codi obert pels motius següents: Altres
5.1 Especialistes en TIC: % d'empreses que ocuparen especialistes en TIC
5.2 Formació en TIC el 2012: % d'empreses que proporcionaren activitats formatives en TIC als seus empleats
5.3 Especialistes en TIC: % d'empreses que proporcionaren activitats formatives en TIC al seu personal especialista en TIC (2)
5.4 Especialistes en TIC: % d'empreses que varen proporcionar activitats formatives en TIC a un altre personal ocupat de l'empresa (2)
6.1 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Banda ampla (fixa o mòbil) (3)
6.2 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Banda ampla fixa (3)
6.3 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Banda ampla fixa: DSL (ADSL, SDSL...) (3)
6.4 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Banda ampla fixa: Xarxes de cable i fibra òptica (FTTH) (3)
6.5 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Banda ampla fixa: Altres connexions fixes (PLC, leased line, satèl·lit...) (3)
6.6 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Telefonia mòbil de banda ampla (3)
6.7 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Telefonia mòbil de banda ampla: Mitjançant mòdem 3G utilitzant un ordinador portàtil (tauleta, ordinadora portàtil o ultraportàtil) amb accés a xarxes de telefonia mòbil (3G o 4G) (3)
6.8 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Telefonia mòbil de banda ampla: Mitjançant mòbil 3G utilitzant un telèfon mòbil amb tecnologia 3G o 4G (telèfon intel·ligent, organitzador personal...) (3)
6.9 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Altres connexions mòbils (xarxes analògiques, GSM, GPRS, EDGE...) (3)
7.1 % d'empreses amb una velocitat màxima de baixada contractada: Per sota de 2 Mb/s (3)
7.2 % d'empreses amb una velocitat màxima de baixada contractada: Superior o igual a 2 Mb/s i inferior a 10 Mb/s (3)
7.3 % d'empreses amb una velocitat màxima de baixada contractada: Superior o igual a 10 Mb/s i inferior a 30 Mb/g (3)
7.4 % d'empreses amb una velocitat màxima de baixada contractada: Superior o igual a 30 Mb/s i inferior a 100 Mb/s (3)
7.5 % d'empreses amb una velocitat màxima de baixada contractada: 100 Mb/s o superior (3)
8. % d'empreses que proporcionaren als seus empleats dispositius portàtils que permeten la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial (1)
8.1 % d'empreses que proporcionaren el tipus següent de dispositiu portàtil que permet la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial: Ordinador portàtil (tauleta, ordinador portàtil o ordinador ultraportàtil) (1)
8.2 % d'empreses que proporcionaren el tipus següent de dispositiu portàtil que permet la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial: Altres dispositius portàtils (telèfon intel·ligent, organitzador personal...) (1)
9.1 % d'empreses amb connexió a Internet que, com a usuaris de serveis d'Internet, l'utilitzaven: Per cercar informació (3)
9.2 % d'empreses amb connexió a Internet que, com a usuaris de serveis d'internet, l'utilitzaven: Per obtenir serveis bancaris i financers (3)
9.3 % d'empreses amb connexió a Internet que, com a usuaris de serveis d'Internet, l'utilitzaven: Per a formació i aprenentatge (3)
9.4 % d'empreses amb connexió a Internet que, com a usuaris de serveis d'Internet, l'utilitzaven: Per observar el comportament del mercat (3)
9.5 % d'empreses amb connexió a Internet que, com a usuaris de serveis d'internet, l'utilitzaven per: Obtenir serveis postvenda/prevenda (3)
9.6 % d'empreses amb connexió a Internet que, com a usuaris de serveis d'Internet, l'utilitzaven: Com a plataforma de comunicació (correu electrònic, VoIP...) (3)
10. % d'empreses que proporcionaren als seus empleats accés remot al correu electrònic, a documents o a aplicacions de l'empresa
11. % d'empreses que pagaren per anunciar-se a Internet
12.1 % d'empreses que el 2013 interactuaren amb l'Administració pública mitjançant Internet (3)
12.1.1 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Obtenir informació (3)
12.1.2 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Obtenir informació mitjançant les pàgines web: De l'Administració General de l'Estat (3)
12.1.3 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Obtenir informació mitjançant les pàgines web: De la Comunitat Autònoma (3)
12.1.4 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Obtenir informació mitjançant les pàgines web: De l'Ajuntament (3)
12.1.5 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Obtenir informació mitjançant les pàgines web: No ho sap (3)
12.2 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Aconseguir impresos o formularis (3)
12.2.1 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Aconseguir impresos o formularis mitjançant les pàgines web: De l'Administració General de l'Estat (3)
12.2.2 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Aconseguir impresos o formularis mitjançant les pàgines web: De la Comunitat Autònoma (3)
12.2.3 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Aconseguir impresos o formularis mitjançant les pàgines web: De l'Ajuntament (3)
12.2.4 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Aconseguir impresos o formularis mitjançant les pàgines web: No ho sap (3)
12.3 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Retornar impresos emplenats (3)
12.3.1 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Retornar impresos emplenats mitjançant le pàgines web: De l'Administració General de l'Estat (3)
12.3.2 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Retornar impresos emplenats mitjançant les pàgines web: De la Comunitat Autònoma (3)
12.3.3 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Retornar impresos emplenats mitjançant les pàgines web: De l'Ajuntament (3)
12.3.4 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Retornar impresos emplenats mitjançant les pàgines web: No ho sap (3)
12.4 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Declaració d'imposts de forma electrònica sense necessitat de cap tràmit addicional en paper (3)
12.4.1 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Declaració d'imposts de forma electrònica sense necessitat de cap tràmit addicional en paper mitjançant les pàgines web: De l'Administració General de l'Estat (3)
12.4.2 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Declaració d'imposts de forma electrònica sense necessitat de cap tràmit addicional en paper mitjançant les pàgines web: De la Comunitat Autònoma (3)
12.4.3 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Declaració d'imposts de forma electrònica sense necessitat de cap tràmit addicional en paper mitjançant les pàgines web: De l'Ajuntament (3)
12.4.4 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Declaració d'imposts de forma electrònica sense necessitat de cap tràmit addicional en paper mitjançant les pàgines web: No ho sap (3)
12.5 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Declaració de contribucions a la Seguretat Social sense necessitat de cap tràmit addicional en paper (3)
12.5.1 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Declaració de contribucions a la Seguretat Social sense necessitat de cap tràmit addicional en paper mitjançant les pàgines web: De l'Administració General de l'Estat (3)
12.5.2 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Declaració de contribucions a la Seguretat Social sense necessitat de cap tràmit addicional en paper mitjançant les pàgines web: De la Comunitat Autònoma (3)
12.5.3 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Declaració de contribucions a la Seguretat Social sense necessitat de cap tràmit addicional en paper mitjançant les pàgines web: De l'Ajuntament (3)
12.5.4 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Declaració de contribucions a la Seguretat Social sense necessitat de cap tràmit addicional en paper mitjançant les pàgines web: No ho sap (3)
13. % d'empreses amb connexió a Internet i lloc o pàgina web (3)
14.1 Serveis disponibles a la pàgina web: Presentació de l'empresa (4)
14.2 Serveis disponibles a la pàgina web: Realització de comandes o reserves en línia (4)
14.3 Serveis disponibles a la pàgina web: Accés a catàlegs de productes o a llistes de preus (4)
14.4 Serveis disponibles a la pàgina web: Possibilitat que els clients personalitzin o dissenyin els productes (4)
14.5 Serveis disponibles a la pàgina web: Seguiment en línia de comandes (4)
14.6 Serveis disponibles a la pàgina web: Personalització de la pàgina web per a usuaris habituals (4)
14.7 Serveis disponibles a la pàgina web: Enllaços o referències als perfils de l'empresa en mitjans socials (4)
14.8 Serveis disponibles a la pàgina web: Declaració de política d'intimitat o certificació relacionada amb la seguretat del lloc web (4)
14.9 Serveis disponibles a la pàgina web: Anuncis d'ofertes de feina o recepció de sol·licituds de feina en línia (4)
14.10 Serveis disponibles a la pàgina web: Possibilitat de tramesa electrònica de fulls de reclamacions (4)
17. Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren mitjans socials
17.1 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren els tipus següents de mitjans socials: xarxes socials (Facebook, LinkedIn, Tuenti, Google+, Viadeo, Yammer...) (7)
17.2 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren els tipus següents de mitjans socials: Blogs d'empreses o microblogs (Twitter, Present-ly, Blogger, Typepad...) (7)
17.3 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren els tipus següents de mitjans socials: Llocs web que comparteixen contingut multimèdia (Youtube, Flickr, Picassa, SlideShare, Instagram...) (7)
17.4 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren els tipus següents de mitjans socials: Eines per compartir coneixements basades en una wiki (lloc web que pot ser editat per múltiples voluntaris a través del navegador) (7)
18.1 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren mitjans socials: Per desenvolupar la imatge de l'empresa o productes de mercat (publicitat, llançament de productes...) (7)
18.2 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren mitjans socials: Per rebre o enviar opinions de clients, crítiques, ressenyes, preguntes... (7)
18.3 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren els mitjans socials: Per involucrar els clients en el desenvolupament o la innovació de béns o serveis (7)
18.4 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren mitjans socials: Per col·laborar amb socis comercials o altres organitzacions (p. e., autoritats públiques, ONG...) (7)
18.5 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren mitjans socials: Per seleccionar personal (7)
18.6 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren mitjans socials: Per intercanviar opinions o coneixements dins l'empresa (7)
19. Mitjans socials: % d'empreses que consideren que els mitjans socials són molt útils per generar o desenvolupar el seu negoci (7)
20. Mitjans socials: % d'empreses que consideren que els mitjans socials són útils per generar o desenvolupar el seu negoci (7)
21. Mitjans socials: % d'empreses que consideren que els mitjans socials no són gens útils per generar o desenvolupar el seu negoci (7)
22. Informàtica en núvol: % d'empreses que compraren algun servei d'informàtica en núvol usat a través d'Internet (3)
26.1 Informàtica en núvol: % d'empreses que no utilitzaren serveis d'informàtica en núvol pels motius següents (6): Risc de forats en la seguretat de l'empresa
26.2 Informàtica en núvol: % d'empreses que no utilitzaren serveis d'informàtica en núvol pels motius següents (6): Incertesa sobre la localització de les dades
26.3 Informàtica en núvol: % d'empreses que no utilitzaren serveis d'informàtica en núvol pels motius següents (6): Incertesa sobre la legislació aplicable i la jurisdicció competent
26.4 Informàtica en núvol: % d'empreses que no utilitzaren serveis d'informàtica en núvol pels motius següents (6): Cost elevat dels serveis d'informàtica en núvol
26.5 Informàtica en núvol: % d'empreses que no utilitzaren serveis d'informàtica en núvol pels motius següents (6): Coneixement insuficient de la informàtica en núvol
26.6 Informàtica en núvol: % d'empreses que no utilitzaren serveis d'informàtica en núvol pels motius següents (6): No són necessaris per al desenvolupament de l'empresa
33.3 Factura electrònica: % d'empreses que enviaren factures electròniques a altres empreses o administracions públiques en un format que no en permet el processament informàtic automàtic (p. e., PDF, factures en paper escanejades...) (8)
33.4 Factura electrònica: % d'empreses que enviaren factures en paper a altres empreses o administracions públiques (8)
33.5 Factura electrònica: % d'empreses que enviaren factures només en paper a altres empreses o administracions públiques (8)
33.6 Factura electrònica: % d'empreses que reberen factures electròniques en un format que en permet el processament informàtic automàtic (p. e., EDI, UBL, XML...)
33.7 Factura electrònica: % d'empreses que reberen factures electròniques en un format que en permet el processament informàtic automàtic (p. e., EDI, UBL, XML...) en un percentatge igual o superior al 50 % del total de factures rebudes
33.8. Factura electrònica: % d'empreses que reberen factures electròniques en un format que no en permet el processament informàtic automàtic (p. e., PDF, factures en paper escanejades...)