Dades
Seleccionades
Total 122
1.1 % d'empreses que disposaven d'ordinadors
1.2 % d'empreses que disposaven de xarxa d'àrea local (LAN)
1.3 % d'empreses que disposaven de xarxa d'àrea local (sense fils)
1.4 % d'empreses que disposaven de connexió a Internet
1.5 % d'empreses que disposaven de telefonia mòbil
1.6 % d'empreses que disposaven d'altres tecnologies (GPS, TPV, etc.)
1.7 % d'empreses que disposaven de correu electrònic (e -mail)
2.1 % de personal que utilitza ordinadors almenys una vegada per setmana
2.2 % de personal que utilitza ordinadors connectats a Internet almenys una vegada per setmana
2.3 % de personal al qual se li va proporcionar un dispositiu portàtil que permetia la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial (2)
3. % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert
3.1 % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert: sistemes operatius (p. ex. Linux...)
3.2 % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert: navegadors d'Internet (p. ex. Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Safari...)
3.3 % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert: aplicacions ofimàtiques (p. ex. OpenOffice...)
3.4 % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert: servidors de web/Internet (p. ex. Apatxe, Tomcat, Cherokee...)
3.5 % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert: aplicacions de codi obert per al processament automàtic d'informació del tipus ERP O CRM
3.6 % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert: altres, com programari de seguretat (p. ex. Open SSL, SSH), plataformes d'aprenentatge (p. ex. Moodle...), servidors de correu electrònic (p.ex. Send Mail, Postfix...)
4.1 % d'empreses els motius per no utilitzar programari de codi obert eren els següents: desconeixement de solucions i falta de referències sobre productes de programari lliure
4.2 % d'empreses els motius per no utilitzar programari de codi obert eren els següents: els problemes que pot comportar la migració (problemes d'interoperabilitat amb altres productes ja implantats)
4.3 % d'empreses els motius per no utilitzar programari de codi obert eren els següents: la inèrcia del mercat
4.4 % d'empreses els motius per no utilitzar programari de codi obert eren els següents: la percepció de manca de qualitat d'aquest tipus de solucions
4.5 % d'empreses els motius per no utilitzar programari de codi obert eren els següents: falta de suport o desconeixement per part d'organismes públics a les empreses per a l'adopció de programari lliure
4.6 % d'empreses els motius per no utilitzar programari de codi obert eren els següents: altres
5 % d'empreses que proporcionava als seus empleats accés remot al correu electrònic, documents o aplicacions de l'empresa, mitjançant connexió a internet fixa, sense fils o mòbil
6.1 Formació en TIC el 2012 : % d'empreses que van proporcionar activitats formatives en TIC als seus empleats
6.2 Formació en TIC el 2012: % d'empreses que van proporcionar activitats formatives en TIC al seu personal especialista en TIC (3)
6.3 Formació en TIC el 2012: % d'empreses que van proporcionar activitats formatives en TIC al seu personal usuari de les TIC (3)
6.4 Formació en TIC el 2012: % d'empleats que van rebre formació en TIC (especialistes o usuaris)(7)
7. % d'empreses que disposaven d'empleats que treballaven fora dels locals de l'empresa de forma regular (almenys mitja jornada setmanal) i es connectaven als sistemes TIC de l'empresa mitjançant xarxes telemàtiques externes
8.1 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: mòdem tradicional o XDSI (1)
8.2 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: banda ampla (fixa o mòbil) (1)
8.3 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: banda ampla fixa (1)
8.4 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: banda ampla fixa: DSL (ADSL , SDSL... )(1)
8.5 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Banda ampla fixa: Xarxes de cable i fibra òptica (FTTH) (1)
8.6 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: banda ampla fixa: altres connexions fixes (PLC, leased line, satèl·lit...) (1)
8.7 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: telefonia mòbil de banda ampla (1)
8.8 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: telefonia mòbil de banda ampla: mitjançant mòdem 3G (1)
8.9 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: telefonia mòbil de banda ampla: mitjançant mòbil 3G (1)
8.10 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: altres connexions mòbils (1)
9.1 % d'empreses la velocitat màxima de baixada contractada era: per sota de 2 Mb/seg (1)
9.2 % d'empreses la velocitat màxima de baixada contractada era: major o igual que 2 Mb/seg i inferior a 10 Mb/seg (1)
9.3 % d'empreses la velocitat màxima de baixada contractada era: major o igual que 10 Mb/seg i inferior a 30 Mb/seg (1)
9.4 % d'empreses la velocitat màxima de baixada contractada era: major o igual que 30 Mb/seg i inferior a 100 Mb/seg (1)
9.5 % d'empreses la velocitat màxima de baixada contractada era: 100 Mb/seg o superior (1)
10.1 % d'empreses amb connexió i ús d'Internet que l'utilitzaven per: cercar informació (1)
10.2 % d'empreses amb connexió i ús d'Internet que, l'utilitzaven per: obtenir serveis bancaris i financers (1)
10.3 % d'empreses amb connexió i ús d'Internet que l'utilitzaven per: formació i aprenentatge (1)
10.4 % d'empreses amb connexió i ús d'Internet que, l'utilitzaven per: observar el comportament del mercat (1)
10.5 % d'empreses amb connexió i ús d'Internet que, l'utilitzaven per: obtenir serveis postvenda/prevenda (1)
10.6 % d'empreses amb connexió i ús d'Internet que, l'utilitzaven per: com a plataforma de comunicació (correu electrònic, VoIP...) (1)
11. % D'empreses que van proporcionar als seus empleats dispositius portàtils que permeten la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial (2)
12.1 % d'empreses que van proporcionar un dispositiu portàtil que permet la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial: ordinador portàtil (notebook, portàtil, Ultra Movile PC_UMPC, tablet PC...) (2)
12.2 % d'empreses que van proporcionar un dispositiu portàtil que permet la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial: altres dispositius portàtils (telèfon intel·ligent, PDA phone...)(2)
13. % d'empreses que el 2011 van interactuar amb l'AP mitjançant Internet (1)
13.1 Motius per interaccionar amb l'AP: obtenir informació (1)
13.1.1 Motius per interaccionar amb l'AP: obtenir informació, mitjançant les pàgines web de: Adm. General de l'Estat (1)
13.1.2 Motius per interaccionar amb l'AP: obtenir informació, mitjançant les pàgines web de: Comunitat Autònoma (1)
13.1.3 Motius per interaccionar amb l'A : obtenir informació, mitjançant les pàgines web de: Ajuntament (1)
13.1.4 Motius per interaccionar amb l'AP: obtenir informació, mitjançant les pàgines web de: no ho sap (1)
13.2 Motius per interaccionar amb l'AP: aconseguir impresos o formularis (1)
13.2.1 Motius per interaccionar amb l'AP: aconseguir impresos o formularis, mitjançant les pàgines web de: Adm. General de l'Estat (1)
13.2.2 Motius per interaccionar amb l'AP : aconseguir impresos o formularis, mitjançant les pàgines web de: Comunitat Autònoma (1)
13.2.3 Motius per interaccionar amb l'AP: aconseguir impresos o formularis, mitjançant les pàgines web de: ajuntament (1)
13.2.4 Motius per interaccionar amb l'AP: aconseguir impresos o formularis, mitjançant les pàgines web de: no ho sap (1)
13.3 Motius per interaccionar amb l'AP: tornar impresos emplenats (1)
13.3.1 Motius per interaccionar amb l'AP: tornar impresos emplenats, mitjançant les pàgines web de: Adm. General de l'Estat (1)
13.3.2 Motius per interaccionar amb l'AP: tornar impresos emplenats, mitjançant les pàgines web de: Comunitat Autònoma (1)
13.3.3 Motius per interaccionar amb l'AP: tornar impresos emplenats, mitjançant les pàgines web de: ajuntament (1)
13.3.4 Motius per interaccionar amb l'AP: tornar impresos emplenats, mitjançant les pàgines web de: no ho sap (1)
13.4 Motius per interaccionar amb l'AP: declaració d'impostos de forma electrònica sense necessitat de cap tràmit addicional en paper (1)
13.4.1 Motius per interaccionar amb l'AP: declaració d'impostos de forma electrònica sense necessitat de cap tràmit addicional en paper, mitjançant les pàgines web de: Adm. General de l'Estat (1)
13.4.2 Motius per interaccionar amb l'AP: declaració d'impostos de forma electrònica sense necessitat de cap tràmit addicional en paper, mitjançant les pàgines web de: Comunitat Autònoma (1)
13.4.3 Motius per interaccionar amb l'AP: declaració d'impostos de forma electrònica sense necessitat de cap tràmit addicional en paper, mitjançant les pàgines web de: Ajuntament (1)
13.4.4 Motius per interaccionar amb l'AP: declaració d'impostos de forma electrònica sense necessitat de cap tràmit addicional en paper, mitjançant les pàgines web de: no ho sap (1)
13.5 Motius per interaccionar amb l'AP: declaració de contribucions a la Seguretat Social sense necessitat de cap tràmit addicional en paper (1)
13.5.1 Motius per interaccionar amb l'AP: declaració de contribucions a la Seguretat Social sense necessitat de cap tràmit addicional en paper, mitjançant les pàgines web de: Adm. General de l'Estat (1)
13.5.2 Motius per interaccionar amb l'AP: declaració de contribucions a la Seguretat Social sense necessitat de cap tràmit addicional en paper, mitjançant les pàgines web de: Comunitat Autònoma (1)
13.5.3 Motius per interaccionar amb l'AP: declaració de contribucions a la Seguretat Social sense necessitat de cap tràmit addicional en paper, mitjançant les pàgines web de: ajuntament (1)
13.5.4 Motius per interaccionar amb l'AP: declaració de contribucions a la Seguretat Social sense necessitat de cap tràmit addicional en paper, mitjançant les pàgines web de: no ho sap (1)
13.6 Motius per interaccionar amb l'AP: accedir a la documentació i especificacions de contractacions electròniques de l'AP (1)
14. % d'empreses amb connexió a Internet i lloc/pàgina web (1)
14.1 Serveis disponibles a la pàgina web: presentació de l'empresa (4)
14.2 Serveis disponibles a la pàgina web: declaració de política d'intimitat o certificació relacionada amb la seguretat del lloc web (4)
14.3 Serveis disponibles a la pàgina web: accés a catàlegs de productes o llistes de preus (4)
14.4 Serveis disponibles a la pàgina web: possibilitat de personalitzar o dissenyar els productes per part dels clients (4)
14.5 Serveis disponibles a la pàgina web: realització de comandes o reserves online (4)
14.6 Serveis disponibles a la pàgina web: pagaments en línia (4)
14.7 Serveis disponibles a la pàgina web: seguiment en línia de comandes (4)
14.8 Serveis disponibles a la pàgina web: personalització de la pàgina web per a usuaris habituals (4)
14.9 Serveis disponibles a la pàgina web: anuncis d'ofertes de treball o recepció de sol·licituds de treball online (4)
15. % d'empreses que va utilitzar firma digital en alguna comunicació enviada des de la seva empresa (1)
16.1 % d'empreses que va utilitzar firma digital per a: relacionar-se amb els seus clients i/o proveïdors (5)
16.2 % d'empreses que va utilitzar firma digital per a: relacionar-se amb l'Administració Pública (5)
17.1 Mitjans socials: % d'empreses que van utilitzar els següents tipus de mitjans socials: xarxes Socials (Facebook, LinkedIn, Tuenti, Google+, Viadeo, Yammer...)(1)
17.2 Mitjans socials: % d'empreses que van utilitzar els següents tipus de mitjans socials: blogs d'empreses o microblogs (Twitter, Present-ly, Blogger, TypePad...)(1)
17.3 Mitjans socials: % d'empreses que van utilitzar els següents tipus de mitjans socials: Websites que comparteixen contingut multimèdia (Youtube, Flickr, Picassa, SlideShare, Instagram...) (1)
17.4 Mitjans socials: % d'empreses que van utilitzar els següents tipus de mitjans socials: eines per compartir coneixements, basades en wiki (lloc web que poden ser editades per múltiples voluntaris a través de navegador web)(1)
18. Mitjans socials: % d'empreses que no van utilitzar cap dels mitjans socials o els van usar només per inserir anuncis de pagament (1)
19.1 Mitjans socials: % d'empreses que van utilitzar mitjans socials per: desenvolupar la imatge de l'empresa o productes de mercat (publicitat, llançament de productes...)(1)
19.2 Mitjans socials: % d'empreses que van utilitzar mitjans socials per: rebre o enviar opinions de clients, crítiques, ressenyes, preguntes... (1)
19.3 Mitjans socials: % d'empreses que van utilitzar mitjans socials per: involucrar els clients en el desenvolupament o innovació de béns o serveis (1)
19.4 Mitjans socials: % d'empreses que van utilitzar mitjans socials per: col·laborar amb socis comercials o altres organitzacions (p. ex. autoritats públiques, ONG...)(1)
19.5 Mitjans socials: % d'empreses que van utilitzar mitjans socials per: selecció de personal (1)
19.6 Mitjans socials: % d'empreses que van utilitzar mitjans socials per: intercanvi d'opinions o coneixements dins de l'empresa (1)
20. Mitjans socials: % d'empreses que tenien una política formal per a la utilització de mitjans socials (objectius, regles, procediments...) (1)
21. Mitjans socials: % d'empreses que consideren que els mitjans socials són molt útils per a la generació o desenvolupament del seu negoci (1)
22. Mitjans socials: % d'empreses que consideren que els mitjans socials són alguna cosa útils per a la generació o desenvolupament del seu negoci (1)
23. Mitjans socials: % d'empreses que consideren que els mitjans socials no són gens útils per a la generació o desenvolupament del seu negoci (1)
24. Informàtica en núvol: % d'empreses que va usar solucions de informàtica en núvol (1)
26.1 Informàtica en núvol: % d'empreses els motius per no usar aquest model tecnològic van ser: no és necessària per al desenvolupament del negoci (8)
26.2 Informàtica en núvol: % d'empreses els motius per no usar aquest model tecnològic van ser: no es té un coneixement molt elevat d'aquest tipus de tecnologies (8)
26.3 Informàtica en núvol: % d'empreses els motius per no usar aquest model tecnològic van ser: costos (8)
26.4 Informàtica en núvol: % d'empreses els motius per no usar aquest model tecnològic van ser: Seguretat i confidencialitat de les dades corporatives (8)
26.5 Informàtica en núvol: % d'empreses els motius per no usar aquest model tecnològic van ser: altres motius (8)
27.1 Factura electrònica: % d'empreses que enviaven factures electròniques en un format estàndard adequat per al processament automàtic (p. ex. EDI, UBL, XML, facturae...)
27.2 Factura electrònica: % d'empreses que enviaven factures en un format electrònic no adequat per al processament automàtic (p. ex. PDF, correu electrònic amb factures escanejades en paper)
27.3 Factura electrònica: % d'empreses que rebien factures electròniques en un format estàndard adequat per al processament automàtic (p. ex. EDI ,UBL ,XML, facturae...)
27.4 Factura electrònica: % d'empreses que rebien factures en un format electrònic no adequat per al processament automàtic (p. ex. correu electrònic, correu alectrònic amb adjunt en format PDF, correu electrònic amb factures escanejades en paper)
28. % d'empreses que disposaven d'eines informàtiques ERP per compartir informació sobre compres/vendes amb altres àrees de l'empresa
29. % d'empreses que disposaven d'alguna aplicació informàtica per gestionar informació de clients (eines CRM)
30.1 % d'empreses que disposaven d'eines CRM per a: capturar, emmagatzemar i compartir informació sobre clients
30.2 % d'empreses que disposaven d'eines CRM per a: analitzar la informació disponible sobre els clients amb fins comercials i de màrqueting