Dades
Seleccionades
Total 96
1.1 % d'empreses que disposaven d'ordinadors
1.2 % d'empreses que disposaven de xarxa d'àrea local (LAN)
1.3 % d'empreses que disposaven de xarxa d'àrea local (sense fil)
1.4 % d'empreses que disposaven de connexió a Internet
1.5% d'empreses que disposaven de Telefonia mòbil
1.6 % d'empreses que disposaven d'altres tecnologies (GPS, TPV, etc.)
1.7 % d'empreses que disposaven de correu electrònic
2.1 % de personal que utilitza ordinadors almenys una vegada per setmana
2.2 % de personal que utilitza ordinadors connectats a Internet almenys una vegada per setmana
2.3 % de personal que disposava d'algun ordinador portàtil o dispositiu similar amb tecnologia 3G o superior per accedir a Internet
3 % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert
3.1 % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert: sistemes operatius (p.ex., Linux...)
3.2 % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert: navegadors d'Internet (p.ex., Mozilla Firefox, Chromium...)
3.3 % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert: aplicacions ofimàtiques (p.ex., Open Office...)
3.4 % d'empreses que utilitzava la tipologia de programari de codi obert: servidors de web/Internet (p.ex., Apatxe, Tomcat, Cherokee...)
3.5 % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert: aplicacions de codi obert per al processament automàtic d'informació del tipus ERP O CRM
3.6 % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert: altres, com ara programari de seguretat (p. ex. Open SSL, SSH), plataformes d'aprenentatge (p.ex. Moodle...), servidors de correu electrònic (p.ex. Send Mail, Postfix...)
4 % d'empreses els empleats de les quals tenien accés electrònic a informació personal referent al departament de recursos humans
5 % d'empreses amb empleats connectats als sistemes de TIC de l'empresa per xarxes telemàtiques externes
6 % d'empreses que disposaven de personal que feia funcions específiques en TIC
7.1 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: mòdem tradicional o XDSI (1)
7.2 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: banda ampla (fixa o mòbil) (1)
7.3 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: banda ampla fixa (1)
7 4 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: banda ampla fixa: DSL (ADSL, SDSL...) (1)
7.5 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: banda ampla fixa: altres connexions fixes (cable, LMDS...) (1)
7.6 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: telefonia mòbil de banda ampla (1)
7.7 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: telefonia mòbil de banda ampla: mitjançant mòdem 3G (1)
7.8 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: telefonia mòbil de banda ampla: mitjançant mòbil 3G (1)
7.9 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: altres connexions mòbils (1)
8.1 % d'empreses la velocitat màxima de baixada contractada de les quals era: per sota de 2 Mb/seg (1)
8.2 % d'empreses la velocitat màxima de baixada contractada les quals era: superior o igual a 2 Mb/seg i inferior a 10 Mb/seg (1)
8.3 % d'empreses la velocitat màxima de baixada contractada de les quals de baixada era: superior o igual a 10 Mb/seg i inferior a 30 Mb/seg (1)
8.4 % d'empreses la velocitat màxima de baixada contractada de les quals era: superior o igual a 30 Mb/seg. i inferior a 100 Mb/seg (1)
8.5 % d'empreses la velocitat màxima de baixada contractada de les quals era: 100 Mb/seg o superior (1)
9.1 % d'empreses amb connexió i ús d'Internet que l'utilitzaven per a: cercar informació (1)
9.2 % d'empreses amb connexió i ús d'Internet que l'utilitzaven per a: obtenir serveis bancaris i financers (1)
9.3 % d'empreses amb connexió i ús d'Internet que l'utilitzaven per: formació i aprenentatge (1)
9.4 % d'empreses amb connexió i ús d'Internet que l'utilitzaven per a: observar el comportament del mercat (1)
9.5 % d'empreses amb connexió i ús d'Internet que l'utilitzaven per: obtenir serveis postvenda/prevenda (1)
9.6 % d'empreses amb connexió i ús d'Internet que l'utilitzaven per a: com a plataforma de comunicació (correu electrònic, VoIP, ...) (1)
10 % d'empreses que el 2010 varen interactuar amb les AP mitjançant Internet (1)
10.1 Motius per interaccionar amb les AP: obtenir informació (1)
10.2 Motius per interaccionar amb les AP: aconseguir impresos, formularis… (1)
10.3 Motius per interaccionar amb les AP: retornar impresos emplenats (1)
10.4 Motius per interaccionar amb les AP: gestió electrònica completa (1)
10.5 Motius per interaccionar amb les AP: accedir a la documentació i les especificacions de contractacions electròniques de l'AP (1)
10.6 Motius per interaccionar amb les AP: presentar una proposta comercial a licitació pública (e-tendering) a Espanya (1)
10.7 Motius per interaccionar amb les AP: presentar una proposta comercial a licitació pública (e-tendering) en la resta de països de la Unió Europea (1)
11.1 % d'empreses els motius de les quals per no retornar impresos emplenats electrònicament a l'AP varen ser: dubtes quant a la seguretat i confidencialitat de la informació (2)
11.2 % d'empreses els motius de les quals per no retornar impresos emplenats electrònicament a l'AP varen ser: els procediments electrònics són massa complicats o massa llargs (2)
11.3 % d'empreses els motius de les quals per no retornar impresos emplenats electrònicament a l'AP varen ser: els procediments electrònics encara requereixen intercanvi d'informació mitjançant correu ordinari o visites personals (2)
11.4 % d'empreses els motius de les quals per no retornar impresos emplenats electrònicament a l'AP van ser: desconec la possibilitat de fer els tràmits de manera electrònica (2)
12.1 % d'empreses que varen utilitzar Internet per tramitar electrònicament algun dels procediments administratius següents: declaració de les contribucions socials dels empleats (3)
12.2 % d'empreses que varen utilitzar Internet per tramitar electrònicament algun dels procediments administratius següents: declaració d'imposts de l'empresa (3)
12.3 % d'empreses que van utilitzar Internet per tramitar electrònicament algun dels procediments administratius següents: declaració de l'IVA (3)
12.4 % d'empreses que varen utilitzar Internet per tramitar electrònicament algun dels procediments administratius següents: declaració d'imposts de duanes (3)
13 % d'empresas amb connexió a Internet i lloc/pàgina web (1)
13.1 Propòsits de la pàgina: presentació de l'empresa (4)
13.2 Propòsits de la pàgina: declaració de política d'intimitat o certificat relacionat amb la seguretat del lloc web (4)
13.3 Propòsits de la pàgina: accés a catàlegs de productes o a llistes de preus (4)
13.4 Propòsits de la pàgina: possibilitat de personalitzar o dissenyar els productes per part dels clients (4)
13.5 Propòsits de la pàgina: realització de comandes o reserves en línia (4)
13.6 Propòsits de la pàgina: pagaments en línia (4)
13.7 Propòsits de la pàgina: seguiment en línia de comandes (4)
13.8 Propòsits de la pàgina: personalització de la pàgina web per a usuaris habituals (4)
13.9 Propòsits de la pàgina: anuncis d'ofertes de treball o recepció de sol·licituds de treball en línia (4)
14 % d'empreses que varen utilitzar la signatura digital en alguna comunicació enviada des de l'empresa (1)
15.1 % d'empreses que varen utilitzar la signatura digital per a: relacionar-se amb els seus clients o proveïdors (5)
15.2 % d'empreses que varen utilitzar la signatura digital per a: relacionar-se amb l'AP (5)
16 % d'empreses que van fer intercanvi electrònic de dades entre empreses, adequades per al processament automàtic
16.1 % d'empreses que varen fer intercanvi electrònic de dades: enviament o recepció d'informació sobre productes (p.ex., catàlegs, llistes de preus...) (6)
16.2 % d'empreses que van fer intercanvi electrònic de dades: enviament d'instruccions de pagament a entitats bancàries (6)
16.3 % d'empreses que van fer intercanvi electrònic de dades: enviament o recepció de documentació sobre enviament, transport o lliuraments (p.ex., albarans...) (6)
16.4 % d'empreses que varen fer intercanvi electrònic de dades: enviament o recepció d'informació amb l'AP (p.ex., devolució d'imposts, importació d'informació fiscal...) (6)
17 % d'empreses que enviaven factures electròniques
17.1 % d'empreses que enviaven factures electròniques segons el format: en un format estàndard adequat per al processament automàtic (7)
17.2 % d'empreses que enviava factures electròniques segons el format: no adequades per al seu processament automàtic (7)
18 % d'empreses que rebia factures electròniques en un format estàndard que en permetés el processament automàtic
19.1 % d'empreses que en rebre una ordre de comanda la informació rellevant d'aquesta ordre arribava de forma automàtica: a gestió d'estocs
19.2 % d'empreses que en rebre una ordre de comanda la informació rellevant d'aquesta ordre arribava de forma automàtica: a comptabilitat
19.3 % d'empreses que en rebre una ordre de comanda la informació rellevant d'aquesta ordre arribava de forma automàtica: a gestió de producció
19.4 % d'empreses que en rebre una ordre de comanda la informació rellevant d'aquesta ordre arribava de forma automàtica: a gestió de distribució
20.1 % d'empreses que en enviar una ordre de comanda la informació rellevant d'aquesta ordre arribava de forma automàtica: a gestió d'estocs
20.2 % d'empreses que en enviar una ordre de comanda la informació rellevant d'aquesta ordre arribava de forma automàtica: a comptabilitat
21 Ús de tecnologies d'identificació per radiofreqüència (RFID): % d'empreses que utilitzen instruments d'identificació per radiofreqüència
21.1 Ús de tecnologies d'identificació per radiofreqüència (RFID): % d'empreses que utilitza instruments d'identificació per radiofreqüència per a: identificació de personal o control d'accés (8)
21.2 Ús de tecnologies d'identificació per radiofreqüència (RFID): % d'empreses que utilitzen instruments d'identificació per radiofreqüència per a: com a part del control del procés de producció, gestió i prestació del servei (8)
21.3 Ús de tecnologies d'identificació per radiofreqüència (RFID): % d'empreses que utilitza instruments d'identificació per radiofreqüència per a: per a identificació del producte (prevenció de falsificacions, control de robatoris...) (8)
22 Ús de les TIC i l'impacte mediambiental: % d'empreses que incloïen algun tipus de mesura per reduir l'impacte mediambiental
22.1 Ús de les TIC i l'impacte mediambiental: % d'empreses que incloïen algun tipus de mesura per reduir l'impacte mediambiental: reduir el consum de paper (imprès o fotocopiat) (9)
22.2 Ús de les TIC i l'impacte mediambiental: % d'empreses que incloïa algun tipus de mesura per reduir l'impacte mediambiental: reduir el consum d'energia dels equips TIC (9)
22.3 Ús de les TIC i l'impacte mediambiental: % d'empreses que incloïen algun tipus de mesura per reduir l'impacte mediambiental: incentivar l'ús de reunions per telèfon, web o videoconferències per evitar el desplaçament físic del personal (9)
23 % d'empreses que tenen instal·lada alguna aplicació tecnològica per reduir el consum d'energia en el seu negoci
24 % d'empreses que proporcionen accés remot al correu electrònic, a documents de treball i a les aplicacions als seus empleats
25.1 Formació en TIC el 2010: % d'empreses que varen proporcionar activitats formatives en TIC dels seus empleats
25.2 Formació en TIC el 2010: % d'empleats que varen rebre formació en TIC (10)