Dades
Seleccionades
Total 108
1.1 % d'empreses que disposaven d'ordinadors
1.2 % d'empreses que disposaven de xarxa d'àrea local (LAN)
1.3 % d'empreses que disposaven de xarxa d'àrea local sense fil (WLAN)
1.4 % d'empreses que disposaven de connexió a Internet
1.5 % d'empreses que disposaven de telefonia mòbil
1.6 % d'empreses que disposaven d'altres tecnologies (GPS, TPV, etc.)
1.7 % d'empreses que disposaven de correu electrònic
2.1 % de personal que utilitza ordinadors almenys una vegada la setmana
2.2 % de personal de utilitza ordinadors connectats a Internet almenys una vegada la setmana
2.3 % de personal al qual es va proporcionar un dispositiu portàtil que permetia la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial (2)
3 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert
3.1 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: sistemes operatius (p. ex., Linux)
3.2 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: navegadors d'Internet (p. ex., Mozilla Firefox, Chromium...)
3.3 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: aplicacions ofimàtiques (p. ex., Open Office)
3.4 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: servidors web / d'Internet (p. ex., Apatxe, Tomcat, Cherokee...)
3.5 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: aplicacions de codi obert per al processament automàtic d'informació del tipus ERP o CRM
3.6 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: altres, com ara programari de seguretat (p. ex., Open SSL, SSL), plataformes d'aprenentatge (p. ex., Moodle) o servidors de correu electrònic (p. ex., Send Mail, Postfix?)
4 % d'empreses que proporcionaven als seus empleats accés remot al correu electrònic i a documents o aplicacions de l'empresa mitjançant connexió a Internet fixa, sense fil o mòbil
5 % d'empreses amb empleats connectats als sistemes de TIC de l'empresa per xarxes telemàtiques externes
6 % d'empreses que disposaven de personal especialista en TIC
7 % d'empreses que, durant el 2011, varen fer o varen intentar fer noves contractacions de personal especialista en TIC
8 % d'empreses que, durant el 2011, varen tenir dificultats a l'hora de contractar personal especialista en TIC (7)
9.1 Formació en TIC el 2011: % d'empreses que varen proporcionar activitats formatives en TIC als seus empleats
9.2 Formació en TIC el 2011: % d'empreses que varen proporcionar activitats formatives en TIC al seu personal especialista en TIC (3)
9.3 Formació en TIC el 2011: % d'empreses que varen proporcionar activitats formatives en TIC al seu personal usuari de TIC (3)
9.4 Formació en TIC el 2011: % d'empleats que varen rebre formació en TIC (especialistes o ususaris) (10)
10.1 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: mòdem tradicional o XDSI (1)
10.2 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: banda ampla (fixa o mòbil) (1)
10.3 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: banda ampla fixa (1)
10.4 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: banda ampla fixa: DSL (ADSL,SDSL...) (1)
10.5 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: banda ampla fixa: xarxes de cable i fibra òptica (FTTH) (1)
10.6 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: banda ampla fixa: altres connexions fixes (PLC, leased line, satèl·lit...) (1)
10.7 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: telefonia mòbil de banda ampla (1)
10.8 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: telefonia mòbil de banda ampla: mitjançant mòdem 3G (1)
10.9 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: telefonia mòbil de banda ampla: mitjançant mòbil 3G (1)
10.10 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: altres connexions mòbils (1)
11.1 % d'empreses amb una velocitat màxima de baixada contractada: inferior a 2 Mb/seg. (1)
11.2 % d'empreses amb una velocitat màxima de baixada contractada: superior o igual a 2 Mb/seg. i inferior a 10 Mb/seg. (1)
11.3 % d'empreses amb una velocitat màxima de baixada contractada: superior o igual a 10 Mb/seg. i inferior a 30 Mb/seg. (1)
11.4 % d'empreses amb una velocitat màxima de baixada contractada: superior o igual a 30 Mb/seg. i inferior a 100 Mg/seg.(1)
11.5 % d'empreses amb una velocitat màxima de baixada contractada: de 100 Mg/seg. o superior (1)
12.1 % d'empreses amb connexió a Internet que la feien servir per a: cercar informació (1)
12.2 % d'empreses amb connexió a Internet que la feien servir per a: obtenir serveis bancaris i financers (1)
12.3 % d'empreses amb connexió a Internet que la feien servir per a: formació i aprenentatge (1)
12.4 % d'empreses amb connexió a Internet que la feien servir per a: observar el comportament del mercat (1)
12.5 % d'empreses amb connexió a Internet que la feien servir per a: obtenir serveis de postvenda/prevenda (1)
12.6 % d'empreses amb connexió a Internet que la feien servir per a: com a plataforma de comunicació (correu electrònic, VoIP...) (1)
13 % d'empreses que varen proporcionar als seus empleats dispositius portàtils que permeten la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial (2)
14.1 % d'empreses que varen proporcionar un dispositiu portàtil que permet la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial: ordinador portàtil (notebook, laptop, Ultra Movile PC_UMPC, tablet PC, ...) (2)
14.2 % d'empreses que varen proporcionar un dispositiu portàtil que permet la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial: altres dispositius portàtils (smartphone, PDA phone, ...) (2)
15.1 % d'empreses que varen proporcionar als seus empleats dispositius portàtils amb: accés lliure a la informació pública a Internet (2)
15.2 % d'empreses que varen proporcionar als seus empleats dispositius portàtils amb: accés al correu electrònic de l'empresa (2)
15.3 % d'empreses que varen proporcionar als seus empleats dispostius portàtils amb: accés a documents de l'empresa i capacitat per manipular-los (2)
15.4 % d'empreses que van proporcionar als seus empleats dispositius portàtils amb: ús d'aplicacions informàtiques específiques de l'empresa(1)
16.1 % d'empreses que varen considerar que algun dels obstacles següents limitava o impedia l'ús de connexió mòbil a Internet: problemes de connectivitat
16.2 % d'empreses que varen considerar que algun dels obstacles següents limitava o impedia l'ús de connexió mòbil a Internet: costs elevats en la contractació o l'ús d'Internet mitjançant telefonia mòbil
16.3 % d'empreses que varen considerar que algun dels obstacles següents limitava o impedia l'ús de connexió mòbil a Internet: problemes relacionats amb la seguretat (revelació, destrucció o corrupció de la informació)
16.4 % d'empreses que varen considerar que algun dels obstacles següents limitava o impedia l'ús de connexió mòbil a Internet: problemes tècnics o costs elevats en la integració de la connexió mòbil a Internet en els programes utilitzats a l'empresa
16.5 % d'empreses que varen considerar que algun dels obstacles següents limitava o impedia l'ús de connexió mòbil a Internet: altres problemes
16.6 % d'empreses que varen considerar que algun dels obstacles següents limitava o impedia l'ús de connexió mòbil a Internet: necessitat limitada o nul·la de connexió mòbil a Internet per a ús empresarial
17 % d'empreses que el 2011 varen interactuar amb les administracions públiques mitjançant Internet (1)
17.1 % Motiu de la interacció: obtenir informació (1)
17.2 % Motiu de la interacció: aconseguir impresos, formularis?(1)
17.3 % Motiu de la interacció: tornar impresos emplenats (1)
17.4 % Motiu de la interacció: gestió electrònica completa (1)
17.5 % Motiu de la interacció: gestió electrònica completa (declaració d'imposts) (1)
17.6 % Motiu de la interacció: gestió electrònica completa (declaració de contribucions a la Seguretat Social) (1)
17.7 % Motiu de la interacció: accedir a la documentació i les especificacions de contractacions electròniques de l'Administració pública (1)
17.8 % Motiu de la interacció: presentar una proposta comercial a licitació pública (e-tendering) a Espanya (1)
17.9 % Motiu de la interacció: presentar una proposta comercial a licitació pública (e-tendering) a la resta de països de la Unió Europea (1)
18 % d'empreses amb connexió a Internet i lloc/pàgina web (1)
18.1 Serveis disponibles a la pàgina web: presentació de l'empresa (4)
18.2 Serveis disponibles a la pàgina web: declaració de política d'intimitat o certificació relacionada amb la seguretat del lloc web (4)
18.3 Serveis disponibles a la pàgina web: accés a catàlegs de productes o a llistes de preus (4)
18.4 Serveis disponibles a la pàgina web: possibilitat dels clients de personalitzar o dissenyar els productes (4)
18.5 Serveis disponibles a la pàgina web: comandes o reserves en línia (4)
18.6 Serveis disponibles a la pàgina web: pagaments en línia (4)
18.7 Serveis disponibles a la pàgina web: seguiment en línia de comandes (4)
18.8 Serveis disponibles a la pàgina web: personalització de la pàgina web per a usuaris habituals (4)
18.9 Serveis disponibles a la pàgina web: anuncis d'ofertes de treball o recepció de sol·licituds de treball en línia (4)
19 % d'empreses que varen utilitzar signatura digital en alguna comunicació enviada des de l'empresa (1)
20.1 % d'empreses que varen utilitzar signatura digital per a: relacionar-se amb els seus clients i proveïdors (5)
20.2 % d'empreses que varen utilitzar signatura digital per a: relacionar-se amb l'Administració pública (5)
21 % d'empreses que varen fer intercanvi electrònic de dades entre empreses, adequades per al processament automàtic
21.1 % d'empreses que varen fer intercanvi electrònic de dades: enviament o recepció d'informació sobre productes (p. ex., catàlegs, llistes de preus...) (6)
21.2 % d'empreses que varen fer intercanvi electrònic de dades: enviament d'instruccions de pagament a entitats bancàries (6)
21.3 % d'empreses que varen fer intercanvi electrònic de dades: enviament o recepció de documentació sobre trameses, transport o lliuraments (p. ex., albarans...) (6)
21.4 % d'empreses que varen fer intercanvi electrònic de dades: enviament o recepció d'informació amb l'Administració pública (p. ex., devolució d'imposts, importació d'informació fiscal...) (6)
22 % d'empreses que compartien electrònicament informació amb els seus proveïdors o clients de la cadena de subministrament
22.1 % d'empreses que compartien informació amb regularitat amb els seus proveïdors (8)
22.2 % d'empreses que compartien informació amb regularitat amb els seus clients (8)
23.1 % d'empreses que varen utilitzar per a l'intercanvi d'informació amb els seus proveïdors o clients de la cadena de subministrament: pàgines web (8)
23.2 % d'empreses que varen utilitzar per a l'intercanvi d'informació amb els seus proveïdors o clients de la cadena de subministrament: intercanvi electrònic de dades (XML, EDIFACT...) (8)
24.1 % d'empreses que, en rebre una ordre de comanda, la informació rellevant a aquesta ordre arribava de manera automàtica: a gestió d'estocs
24.2 % d'empreses que, en rebre una ordre de comanda, la informació rellevant a aquesta ordre arribava de manera automàtica: a comptabilitat
24.3 % d'empreses que, en rebre una ordre de comanda, la informació rellevant a aquesta ordre arribava de manera automàtica: a gestió de producció
24.4 % d'empreses que, en rebre una ordre de comanda, la informació rellevant a aquesta ordre arribava de manera automàtica: a gestió de distribució
25.1 % d'empreses que, en enviar una ordre de comanda, la informació rellevant a aquesta ordre arribava de manera automàtica: a gestió d'estocs
25.2 % d'empreses que, en enviar una ordre de comanda, la informació rellevant a aquesta ordre arribava de manera automàtica: a comptabilitat
26 % d'empreses que disposaven d'eines informàtiques ERP per compartir informació sobre compres/vendes amb altres àrees de l'empresa
27 % d'empreses que disposaven d'alguna aplicació informàtica per gestionar informació de clients (eines CRM)
28.1 % d'empreses que disposaven d'eines CRM per a: capturar, emmagatzemar i compartir informació sobre clients
28.2 % d'empreses que disposaven d'eines CRM per a: analitzar la informació disponible sobre els clients amb finalitats comercials i de màrqueting
29 % d'empreses que utilitzaven xarxes socials via Internet per motius de treball
30.1 % d'empreses que utilitzaven les xarxes socials amb la finalitat següent: recerca i selecció de personal (9)
30.2 % d'empreses que utilitzaven les xarxes socials amb la finalitat següent: màrqueting, publicitat i gestió de la imatge (9)
30.3 % d'empreses que utilitzaven les xarxes socials amb la finalitat següent: comunicació entre empleats/professionals (9)
30.4 % d'empreses que utilitzaven les xarxes socials amb la finalitat següent: com a canal d'informació a l'usuari (9)